Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Niet te retourneren artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten

Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

  • Elk artikel dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze gestort.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel is overgemaakt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@mirnergy.nl

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We ruilen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail via info@mirnergy.nl en u zult instructies ontvangen om het artikel te ruilen.

Retourzendingen

Om uw product te retourneren, moet u mailen naar: info@mirnergy.nl

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voor uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen terugstuurt, kunt u overwegen een traceerbare verzenddienst te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@mirnergy.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.