Verzend-, leverings- en retourneringsbeleid

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. 

Mirnergy bezorgt jouw bestelling in Nederland, België & Duitsland.

De indicatie van de levertijd binnen Nederland is 1-2 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 2,95 voor bestellingen in Nederland die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen in Nederland onder de € 150,-
Gratis voor bestellingen in Nederland vanaf € 150,-

€13,00 voor bestellingen in België.

€18,00 voor bestellingen in Duitsland

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De bezorgtijden van PostNL zijn als volgt:

Dinsdag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:30 uur.
Zaterdag tussen 9:00 en 16:00.

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Niet te retourneren artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten

Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

  • Elk artikel dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze gestort.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel is overgemaakt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@mirnergy.nl

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We ruilen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail via info@mirnergy.nl en u zult instructies ontvangen om het artikel te ruilen.

Retourzendingen

Om uw product te retourneren, moet u mailen naar: info@mirnergy.nl

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voor uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen terugstuurt, kunt u overwegen een traceerbare verzenddienst te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@mirnergy.nl voor vragen met betrekking tot verzenden, leveren, terugbetalingen en retourzendingen.